9 תשובות
ברוך הבא לקבוצה.
כן..
כן
זה בודד. להיות לבד זה נטו להיות בלי אנשים מסביבך. להיות בודד זה להיות מוקף בחברה ובכל זאת להרגיש שאתה סוליסט. קצת מוזר אבל להרבה אנשים זה ככה. גם אם לפעמים
כן. אבל זאת תקופה כזאת. זה עובר...
כל כך. אפילו שיש לי מלא חברות ובן זוג. יש רגעים שקשה לי לשתף דברים וזה בעיקר הבעיה
אני לא מוקפת במלא אנשים חוץ מההורים שלי אין לי חברים אז ככה שתכלס אני לבד. גם בלי להיות מוקפת.
אנונימית
אנוכי כל יום
סיפור חיי .
באותו הנושא: