2 תשובות
תלוי בתפריט שלך. את עושה הכל באוךן עצמאי או יש מישהו שמדריך אותך? במידה וכן תפני אליו ותסבירי לו את מטרתך.
אם לא- כנראה שאת צריכה לשנות את התפריט היומי. אולי הלכת על תוכנית שהיא עליה במסת השריר.
אבל בכל אופן, אל תמהרי להסיק מסקנות כזה מהר.. אחרי יום רביעי לא באמת יודעים מה קורה. תמשיכי חודש תראי איך הולך לך ואז תחשבי לחשב מסלול מחדש.
המון בהצלחה
אם לא- כנראה שאת צריכה לשנות את התפריט היומי. אולי הלכת על תוכנית שהיא עליה במסת השריר.
אבל בכל אופן, אל תמהרי להסיק מסקנות כזה מהר.. אחרי יום רביעי לא באמת יודעים מה קורה. תמשיכי חודש תראי איך הולך לך ואז תחשבי לחשב מסלול מחדש.
המון בהצלחה
אם את לא רוצה לעלות במשקל והם כרגע צמודים עלייך אז הפיתרון הוא גירעון קלורי. חוץ מזה, אם את עושה אימוני כוח והתנגדות, בנוסף לעוד דברים, את בונה מסת שריר, כלומר מפתחת את הגוף וגדלה.
באותו הנושא: