5 תשובות
שואל השאלה:
זה מצחיק כי מבחינת המצב הנפשי שלי היה לי שבוע דיי מורכב ועכשיו אני עושה פה שטויות ואחי מתחרפן ממני חחח בא לי לרקוד
זה מצחיק כי מבחינת המצב הנפשי שלי היה לי שבוע דיי מורכב ועכשיו אני עושה פה שטויות ואחי מתחרפן ממני חחח בא לי לרקוד
אנונימית
תרקדיי תרגישי חופשיה סופסוף אחרי השבוע הזה, תשתחררי ותהני, כולם צריכים את זה לפעמים
כן, כי ממתקים עושים אנשים ממש אנרגטיים כי הם מעלים את רמות הסוכר ונותנים לגוף אנרגיה שהוא צריך לפרק
הרעלת סוכר אולי?
יש כאלה שהם שיכורים בטבעיות בורכת