11 תשובות
לא חושב אבל כאילו אם היא לא תהיה יהודייה זה יפריע לי אבל מבחינת דתייה או לא לא חושב
לא כולכך. בהצלחה
שואל השאלה:
נגיד הוא דתי את חילונייה או הפוך
אנונימי
שונה באיזה מובן
כן
אני פוסל על זה
תלוי, כאלו דתי בקטנה כזה, שומר כשר ושבת אז לא כזה אכפת לי. אבל אם הוא ממש בקטע, אז זה פחות מתאים
אנונימית
כן. אני דתיה וארצה לצאת עם מישהו דתי
אבל אם יבוא לי חילוני שאני אתאהב בו בקטע מטורף והוא יהיה מיוחד וארגיש שהוא האחד יש מצב שלא אפסול על זה.
אנונימית
כמו שאמרו פה. דתי בקטנה, לא כזה משנה. אבל מעבר לזה אני לא אוכל. ולגבי דת, לא אכפת לי בכלל.
כן. אני רוצה צדיקה
כן
אנחנו חיים אורך חיים שונה לגמרי וזה יצור התנגשויות.
למשל בזמן ששבת בשבילי זה יום חופש וכיף בשבילו זה ללכת לבית כנסת ואז נריב כי אנחנו רוצים לעשות דברים שונים.