17 תשובות
הנוקמים סוף המשחק?
איירון מן "מת" ב"נוקמים: סוף המשחק"
אנונימי
שואל השאלה:
זאת שאלה או תשובה?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אנונימית
avengers: end-game
הנוקמים סוף משחק
איירון מן מת הסרט
לתגובה השנייה פה.
למה "מת"? רומז פה משהו?
הא לא, פשוט יוצאים מלא סרטים עכשיו אז זה מבלבל אותי אולי הוא יחזור או משהו.
אנונימי
לא רומז משהו, חבל שהוא מת דווקא.
אנונימי
כעיקרון טוני שהיה עד עכשיו בסרטים מת אבל ככל הנראה (ספוילרים לסוף של לוקי) בגלל שסילבי הרגה את קאנג ופתחה את המולטיוורס יהיו ווריאנטס של טוני בעתיד של הmcu
הוא לא יחזור, נכון שזה אפשרי שהוא יחזור במולטיוורס אבל ממש קשה לי להאמין שזה יקרה
שוב, לא התכוונתי לטוני שאנחנו מכירים, אנחנו נראה עוד וואריאנטס של טוני ב10000% כי האחים רוסו אמרו בזמן ההפקה של אנדגיים שהם מתכננים שהסרט הבא ברמה של אינפיניטי וואר ואנדגיים יהיה סיקרט ווארס, שבקומיקס זה מלחמה בין כל היקומים כדי להחליט על היקום ה"סופיריור" (המלחמה שתיארו בלוקי שגרמה לקאנג להקים את הtva) הם אמרו שהם מכינים את השטח ולאט לאט מכניסים את הקונספט של המולטיוורס לmcu בשביל שבופו של דבר יוכלו לעשות את סיקרט ווארס
דיי נו, אי אפשר ספויילר אלרט?
כתבתי שיש ספוילרים ללוקי...
^התכוונתי לשואלת השאלה