8 תשובות
לא
אם לא יביאו את הכסף הקטארי יכול באמת להתפתח משהו
אני מקווה שלא
שואל השאלה:
איזה כסף קטארי, חשבתי שמצרים כבר לא בשלום איתנו
אנונימי
אל תסמכי על מחשבות של אחרים, את יכולה להתעדכן מהחדשות תמיד, אם שחכתם הם מאיימים להתחיל בהסלמה שוב וגם גורמים בצהל צופים כמה ימי לחימה משמעותיים אם לא יהיה התקדמות בנושא הכסף
אנונימית
בואו נקווה שלא
מתי המלחמה נפסקה?
תמיד זה היה ותמיד יהיה לצערנו
כרגע זה כמו על "הפסקת אש" מתמשך
עד לפיצוץ הבא, מתכוון לא רק לחמאס אלא גם לחיזבאללה ואיראן זה עניין של זמן.

בכל מקרה נקווה שהכל יהיה בסדר.
בכל מקרה, יש ממד והכל בסדר אין צורך להלחץ אנחנו רגילים לזה כבר
אנונימית