7 תשובות
אל תתקיני בנים ייראו לך שם דברים שלא נדע
זה בסך הכל צאט אנונימי. אי אפשר לגנוב לך כסף סתם... אבל אני לא ממליץ
שואל השאלה:
חוץ מזה שיש שם סוטים, שאותם אני אעביר ישר ואדווח/אחסום , מה עוד לא טוב באפליקציה הזאת

למה לא ממליץ?
אני רוצה להשתמש בזה רק בגלל שאני בצבא ומשעמם לי פה ממש, אז זה רק בשביל להכיר אנשים ולהעביר את הזמן

ואם אני נרשמת דרך המספר טלפון, יראו שיש לי אומיגל?
אנונימית
אני לא רואה סיבה לא להוריד, כן יכולים להיות שם אנשים שיטרידו אותך ויראו לך דברים קצת פחות ..
אבל יש שם הרבה אנשים שכיף לדבר איתם יצא לי חדבר עם הרבה כאלה, את יכולה גם לדבר עם אנשים ממדינות אחרות שזה ממש סבבה, וזה גם מעביר את הזמן ומצחיק
שואל השאלה:
^ואם אני נרשמת עם המספר טלפון ידעו איכשהו שיש לי אומיגל?
אנונימית
לא יודעת ואין לך מה לפחד סתם עושים לאפליקציה הזאת שמות של משהו מזעזע יש אנשים כאלה אבל הסייכוים שתפלי על כאלה בזמן שאת באומיגל לא כאלה גבוהים וגם אם כן ישר שאת רואה את יכולה להעביר אותם
זה חסר משמעות, זה נהיה מהר מאד חסר טעם, כהה חושים, כל שיחה אותו הדבר עם אותו סוג של אנשים, והכי גרוע שלאחר מכן זה נמחק וכל השיחה נמחקת. זה לא רק בזבוז זמן, זה בזבוז של האנרגיות שלך. רוצה להכיר אנשים? תכירי אנשים במקומות אחרים, שלפחות תוכלי לדבר איתם גם לאחר מכן, באומגל רק מתרכזים בדברים שיטחיים ביותר.