7 תשובות
שואל השאלה:
יש קטע כזה בחלק מהשירים שלהם ששומעים את הזמר באוזנייה אחת והכלי נגינה באוזן אחרת וזה ממש מציק
האמת זה כן נכון אבל זה לא מפריע לי או נשמע לי רע באוזן
שואל השאלה:
זה פשוט מרגיש לי כאילו אין מספיק באוזן עם השירה
לא כשזה ככה זה נשמע מדהים
הביטלס היו מהפכנים אפילו באוזניות.

תשמעו את rubber soul
צד אחד זה רק קולות
צד שני זה רק כלי נגינה.