2 תשובות
יכול להיות שאת לא צריכה לעבור את זה לבד. שתפי את ההורים. חשבו ביחד מה נכון עבורך. מה מציק לך, מה מפריע. יכול להיות שתמיכה של איש מקצוע (פיזית ורגשית) תחזיר אותך לתלם.
את בדיכאון? אםכן תצאי ממנו ותראי איך את מרזה גם שעמום זה ככה