19 תשובות
לא וכי זה נורמלי זה בדיוק כמו אמא ואבא
את האמת כן
אנונימית
לא אני יהיה גאה בזה
לא
הם הורים כמו כל הורים.
וחוץ מזה, ככה גם הילדים שלי יגדלו :)
והם יהיו ילדים שמחים מאוד אני מקווה
הם הורים כמו כל הורים.
וחוץ מזה, ככה גם הילדים שלי יגדלו :)
והם יהיו ילדים שמחים מאוד אני מקווה
בהתחלה כן אבל אחרי זה הייתי מתרגלת
חחח את רגילה מההתחלה זה מה שאת נולדת לתוכו^
לא, הייתי שמחה להורים מהקהילה, הם הורים לכל דבר, אני לא רואה הבדל בין הורים הטרוסקסואלים ולהורים הומוסקסואלים
שואל השאלה:
ברור שאין הבדל אבל התכוונתי בעניין החברה איך שהיא מגיבה..
ברור שאין הבדל אבל התכוונתי בעניין החברה איך שהיא מגיבה..
אנונימית
לא ולא
^^נכון, אז אני התכוונתי כרגיל כמו שאני עכשיו מתנהגת עם ההורים שלי בסביבת חברה
כן, כי זה לא נורמה
שואל השאלה:
^ לא קשור, זה נטו קשור לחינוך של שני הצדדים גם של החברה וגם של הילד
^ לא קשור, זה נטו קשור לחינוך של שני הצדדים גם של החברה וגם של הילד
אנונימית
כן, כי היום עדיין יש אנשים שמסתכלים על זה מוזר אז זה מביך. חוץ מזה שאני מתפדחת ללכת איתם גם כשהם הטרו.
האמת שכן
ואגב אומרים אבות ולא אבהות ^-^
יש לי שתי אמהות ,
מודה שביסודי מאוד התביישתי כשהן הגיעו לימי הורים וכל מיני בסגנון - אבל זה רק כי החברה שגדלתי בה גרמה לי להרגיש שיש כביכול משהו דפוק במשפחה שלי .
עם הזמן הבנתי שזה הכל בראש ושאין לי שום סיבה להתבייש , גאה בזה בכל חלק בלב שלי
מודה שביסודי מאוד התביישתי כשהן הגיעו לימי הורים וכל מיני בסגנון - אבל זה רק כי החברה שגדלתי בה גרמה לי להרגיש שיש כביכול משהו דפוק במשפחה שלי .
עם הזמן הבנתי שזה הכל בראש ושאין לי שום סיבה להתבייש , גאה בזה בכל חלק בלב שלי
באותו הנושא: