14 תשובות
שהיא לא חייבת לעשות שיר על כל דבר שהיא רוצה ממרגי
די מטומטם אבל נורא קליט. השיר הזה מתנגן לי בראש כל היום נונסטופ.
חיים הכט36 ^^ אין לי אוויר
אנונימי
^^^ בוכה
הוא טוב
היא העתיקה מדוז'ה קאט
אנונימית
שיר גרוע וקליט נתקע לי במח
נתקע לי במוח
נשמע כמו כל שיר פופ רגיל

וחפרתם
שהוא suck
תאמת שהוא מחשגז ממש, אחלה בופ לקיץ
לא טוב ואת זה אומר איש הפנס
לא ממש אהבתי למה היא מתכוונת
סימפול לא רע, אבל חסר משמעות לחלוטין.
די קליט, אולי יצליח גם בחוץ לארץ
אנונימי