עשיתי הליקס לפני ארבע ימים ואתמול ניהיה לי קצת נפוח חיטאתי והלכתי לישון היום קמתי עם אוזן נפוחה ברמות וכואבת רצח וכואב לי כבר בכל האזור של האוזן וכבר מרוב שהאוזן נפוחה העגיל נכנס לבפנים אני בשיא הלחץ כואב לי ואין לי שמץ של מושג מה לעשות אף אחד בבית לא לוקח את זה ברצינות וזה נראה רע מאוד ויש הבדל עצום בין שני האוזניים , תעזרו לי פליז!