12 תשובות
נשמע שיר של אמוהים
זה לא ממש הטעם שלי, אבל זה כל אחד והטעם שלו במוזיקה
יש לך טעם מדהים

מתה עליו
אולי ואולי לא אני אכניס את השיר לפלייליסט
אהבתי, מזכיר לי איכשהו קצת את הפתיח השני של דף נוט (או שאני סתם מוזרה)
ילדי סנטר היידהההה הה
אחחח מחזיר אותי לתקופה האימו שלי
סתם אין על אמסיאר
אבאלה איזה שיר מטורף
מאוד אהבתי
יש לך טעם פיצוץ (:
אחת הלהקות האהובות עליי אז ברור ששיר טוב