4 תשובות
אם אתה יודע תיאוריה בסיסית לדעתי זאת לא תהיה בעיה, כשאתה מתחיל ללמד מישהו צריך להסביר על המיתרים, על הצורה שבה מחזיקים את הגיטרה, להסביר מה הם אקורדים, טאבים וכו...

חברה שלי עזרה לי קצת בהתחלה שלי עם הגיטרה והיא כתבה לי טאבים ואקורדים פשוטים על דף ואמרה לי לעבוד עליהם, אז לדעתי זה יהיה רעיון טוב.
לדוגמה תצייר את הצורה שבה מחזיקים את האקורד c (אני מתכוונת ציור של המיתרים ומספור) ובשיעור הבא תוכל לבחון את התלמיד על שיעורים פשוטים שנתת לו.

לאט לאט התלמיד ישתפר ואז תוכל להתחיל ללמד אותו דברים פשוטים, לדוגמה smoke on the water להתחלה ואז להתקדם משם.
בהצלחה :)
יותר משמחתי לעזור :)
שואל השאלה:
כפרע עליך תבורכי!
אממ
תנסה לכתוב את האותיות של המיתרים , a b c וכו
קח חומרים מהאינטרנט (יש ספרי לימוד שלמים) ותערוך בהתץאם למה שאתה חושב

אולי תכתוב להם בחוברות שאתה נתן (מיני חוברת בסוף כל שיעור שאתה מלמד)
שיעורי בית לתרגל ואת התווים עם הדרכה של איך לנגן לפי מה שהם למדו (למשל מיתר d ואת האצבוע בין a וd)
משהו כזה