6 תשובות
לך לרופא
זה יכול להיות, אבל לא נראה לי משהו רציני, או שזה יחלוף או שזה יחזור שוב.
לך לרופא/ה תפרט הכל, אל תשכח פרטים, שידעו כיצד לטפל בזה, ו להסביר לך מה זה
מה שאתה אומר לא היה לי, צביטה.
לכן עדיפות להיבדק, תעזוב תשובות של אנשים פה, חלקם לא הכי מבינים בזה ולמרות זאת עונים, לך לקופ"ח, תקבל הסבר בצורה הכי טובה
שואל השאלה:
כעקרון אני הולך סביר להניח לקופת חולים קודם אני רוצה להתייעץ עם רופא האם שווה לי באמת ללכת ולבזבז את הזמן או להישאר וזה לא משהו רציני..
שואל השאלה:
וגם שאני צוחק זה מביא לי צביטה, זה יכול להיות משהו בשרירים של החזה או בצלעות?
שואל השאלה:
אבל אני כן בריא אומנם רזה אבל כן בריא
בתור ילד קטן לא הייתי הכי בריא, רזה ו חלש, הייתי גם חוטף דקירות כאלו בחזה, פחדתי שזה התקף, כי זה בא והולך, הלכתי לבדיקה... פשוט לא הייתי אוכל ו הייתי על סף שבירה, פשוט חלש פיזית, התחלתי לאכול הרבה להשמין יותר , לא חזר לי בחיים.
מה שכן הרופא אמר לי, זה יכול לקרות מ חרדה, פחד ממשהו, תופעות לוואי מכדורים, או התקף - אבל התקף זה יותר פמפומי לב.
אז הכל טוב, במידה ואתה בריא סה"כ תיבדק, הרבה אנשים שאלו אותי עם קרה לי גם סוג של דקירות כאלו גם בנים גם בנות, הרבה עוברים את זה...