9 תשובות
אין מה להרגיש רע,אתה סטרייט וזה טבעי,אלה הנטיות המיניות שלך.
אין מה להרגיש רע
אהבתי, אהבתי
תעבור מקום
אין מה להרגיש רע זה בסדר לגמרי
יש בדיוק אותה שאלה רק הפוך בחמות
שואל השאלה:
זה לא ספאםם
אולי זה מישהו אחר אבל זה לא ספאם
אנונימי
חחח מתה
מישהו שאל את אותה שאלה לפני קודם רק הפוך שהוא יושב ליד מישהו חמוד והוא מתלבט אם להתחיל איתו
אלא אם כן זה אתה
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא אני וזה לא ספאם
אנונימי
איך אתה יודע שזה לא ספאם
אין לך מה להרגיש רע באמת,
בסופו של דבר רק אתה יודע מה טוב לך
והוא אל תדאג לו הוא יסתדר כי דברים קורים, והכל בסדר באמת
MSF