9 תשובות
אני אישית לא.
שונאת פוליטיקה, הכל דפוק כבר.
שונאת פוליטיקה, הכל דפוק כבר.
לא, פוליטיקה זה לא דבר שמעניין אותי במיוחד.
לא
לא,פוליטיקה זה לא נושא לנוער
בעיקרון כן אבל פוליטיקה ממש מביאה עצבים וזה פשוט יגרור לטוקבקים בתגובות שיהיו ממש תת רמה ואז אני פשוט אהיה עצבנית אז קיצר הכוונות טובות ואקטואליה זה חשוב והכל אבל פחות בשבילי
אנונימית
שואל השאלה:
העמוד ידבר על האקטואליה הפוליטית, מהלכים ודברים שקורים בכנסת... פשוט שמותאמים לנוער...
העמוד ידבר על האקטואליה הפוליטית, מהלכים ודברים שקורים בכנסת... פשוט שמותאמים לנוער...
אנונימי
לא
כן
באותו הנושא: