6 תשובות
פעמיים בשבוע, ים, בריכה, חדר בריחה, באולינג, גלידה וכו'.
שואל השאלה:
מה פעמיים בשבוע לצאת עם חברים?
אנונימית
שלוש-שתי פעמים בשבוע ואפשר גם סתם לטייל אם זה לא לצאת ממש מחות לעיר וכאלה
שואל השאלה:
ואם אני קובעת בשבוע רק פעם אחת זה בסדר?
אנונימית
כן ברור את יכולה כמה שבא לך יש כאלו שגם לא יוצאים בכלל