6 תשובות
פעמיים בשבוע, ים, בריכה, חדר בריחה, באולינג, גלידה וכו'.
שואל השאלה:
מה פעמיים בשבוע לצאת עם חברים?
מה פעמיים בשבוע לצאת עם חברים?
אנונימית
כן
שלוש-שתי פעמים בשבוע ואפשר גם סתם לטייל אם זה לא לצאת ממש מחות לעיר וכאלה
שואל השאלה:
ואם אני קובעת בשבוע רק פעם אחת זה בסדר?
ואם אני קובעת בשבוע רק פעם אחת זה בסדר?
אנונימית
כן ברור את יכולה כמה שבא לך יש כאלו שגם לא יוצאים בכלל
באותו הנושא: