15 תשובות
ממש לא כל הבנים ככה....
מסכים איתך ככ וואי
זה חמוד
כן זה באמת מעצבן שיריו את זה כמחמאה מה הם נעלבים
וואי כן זה משגע אותי
אם אמרתי שאתה חמוד אני מתכוונת לזה
אם אמרתי שאתה חמוד אני מתכוונת לזה
חמוד זה מעליב... אף אחד לא רוצה להיראות חמוד רוצים להיראות חתיכים , יפים. לא חמודים
שואל השאלה:
חמוד זה המחמאה הכי טובה שיש מה כשאני אומרת למישהו הוא חמוד אז אני מתכוונת לאחי תנשק אוצי כבר תודה ביי שלום
חמוד זה המחמאה הכי טובה שיש מה כשאני אומרת למישהו הוא חמוד אז אני מתכוונת לאחי תנשק אוצי כבר תודה ביי שלום
אנונימית
אני אוהב שקוראים לי חמוד כי אני יודע שאני חתיך לא מחכה שיגידו לי
חמוד>>>חתיך
אף אחד לא רוצה גם שבחורה תקרא לו אחי... את רק מורידה לו ממך יותר ויותר...
וכשאומרים למישהי שהיא חמודה זה בסדר!? מה היא כלבה?
בעצם אני מוכנה להיות כלבה
אוקיי קיבלתי אני חמודה ביי תודה השאלה השאת עזרה לי המון
בעצם אני מוכנה להיות כלבה
אוקיי קיבלתי אני חמודה ביי תודה השאלה השאת עזרה לי המון
אנונימית
כשהיא קוראת לך חמוד ואז מנשקת אותך>>>
הפרפרים בבטן
הפרפרים בבטן
מה לכתוב פה@
מה שנכון נכון
מה שנכון נכון
שיגידו לי את זה
בבקשה
בבקשה
אנונימי
תמיד אומרים לי חמוד אז אני אומר תודה ומחייך לא אומר שאני כלב
באותו הנושא: