9 תשובות
לא.. מביך שלה
שתלך אולי התבטל לו הדבר הזה
לא, היא מביכה רצח
לא לגיטימי
עלוב שלה
עלוב שלה
זה לא ממש לגיטימי אני נגיד לא הייתי עושה את זה... אבל אולי היא רצתה להיפגש איתו הרבה זמן וזה למה היא עשתה את זה... אבל אם את רואה שזה קורה יותר מפעם אחת תגידי לה מה שאת חושבת...
שואל השאלה:
נם מכירים שבוע וחצי
נם מכירים שבוע וחצי
אנונימית
אז לא לגיטימי...
ממש לא לגיטימי
זה לא הדבר הכי נכון לעשות אבל אל תשכחו שהיא קבעה איתו קודם
מזה חשוב חברה או ידיד ואת מי היא מכירה יותר זמן
מזה חשוב חברה או ידיד ואת מי היא מכירה יותר זמן
אנונימית
באותו הנושא: