6 תשובות
לא, היה לי את זה גם לא מזמן. זה וירוס של שלשולים והקאות וזה עובר
למה לעזאזל אנחנן צריכים לדעת שיש לך שילשולים כמו מים
תחכי עוד כמה ימים אם עדיין את לא תקבלי מחזור תלכי לרופא נשים. ובקשר לכל מה שאמרת זה וירוס, תקחי אקמול ותנוחי.
שואל השאלה:
מה למה
מה למה
אנונימית
למה לעזאזל
שואל השאלה:
והבטן*
והבטן*
אנונימית
באותו הנושא: