9 תשובות
תהיה מי שאתה אם זה מה שעושה לך טוב ולא פוגע בסביבה 3>
הייתי מעדיפה לשתוק.
שיעשו מה שטוב להם, אבל רק שיהיו בטוחים ב100 אחוז שהם מבינים מה הדת כוללת ואחרי שבחנו את כל צדדיה.
וכמובן יזכרו שאותם נוצרים הרגו מיליונים מאיתנו
לא רוצה לחשוב על זה
אני אהיה כזה: למה
זה מוזר להתנצר, לא יודעת.
אנונימית
אני לא מתחברת לאף דת אבל שיהיו מה שירצו, אני פשוט אדאג שלא ישתמשו בדתות בתור תירוץ להיות חרא בני אדם
שואל השאלה:
כל מי שאומר דבר רע על זה
מה יפריע לכם שהילד שלכם יעשה מה שיהיה לו טוב?
כי מה, להאמין שישו הוא המשיח? וגם למה? זה מוזר זה ספונטני רצח, אין שום סיבה בעולם שזה יקרה.
אנונימית
^ואם הם יאמינו ביהדות זה בסדר? אפשר להגיד אותו דבר על יהדות