6 תשובות
תאמרי לה שאת רוצה לומר לה מחר ולא עכשיו
תגידי לה שאת מעדיפה לנהל איתה שיחה פנים מול פנים
ושתשמחי להיפגש איתה ולהסביר לה מה הולך וזה
ושתשמחי להיפגש איתה ולהסביר לה מה הולך וזה
תגידי לה.. אנחנו צריכות לדבר וזהו.. ניפגש מחר עדיף פנים מול פנים
שואל השאלה:
כן אבל יש לנו פגישת איגי מחר לפני זה זה יהיה מביך מה לעשות?? לא ללכת לפגישת איגי? כי היא כבר יודעת לדעתי ומה אני עונה לה?
כן אבל יש לנו פגישת איגי מחר לפני זה זה יהיה מביך מה לעשות?? לא ללכת לפגישת איגי? כי היא כבר יודעת לדעתי ומה אני עונה לה?
אנונימית
שואל השאלה:
כן להטביות, ובעיקרון זה לא שרבנו או משהוא פשוט אני לא חושבת שזה נכון לי עכשיו אבל זה יגיע חה משום מקום... מה אני עושנ??
כן להטביות, ובעיקרון זה לא שרבנו או משהוא פשוט אני לא חושבת שזה נכון לי עכשיו אבל זה יגיע חה משום מקום... מה אני עושנ??
אנונימית
אומרת לה את האמת. גם אם זה כואב. אל תוליכי אותה שולל. תאזרי אומץ ותגידי לה איך את מרגישה. זה הכי טוב בשביל שתיכן