*פריקה קטנה* כולה ביקשתי מאמא שלי לא לחתוך לידי אבטיח כי זה משפריץ...
ואז כרגיל התחילה לקרוא לי ולאחי הגדול "דבילים דיי להתנהג כמו אוטיסטים" וכו... רגילה לקללות ממנה כל החיים שלי, העיקר לאחי הקטן חלילה לקלל או לצעוק עליו יושב מפונק ולא פוגעים בו. אלל תגידו לי לדבר איתה, הכמות פעמים שמנסה לדבר איתה וזה רק נגמר בצעקות עלי.