2 תשובות
יכול להיות שלא הספיקו לעבור על הבחינה שלך... אגב, מאיזה בית ספר יסודי את?
שואל השאלה:
אני מבית ספר לאמנויות, וזאת הייתה בחינה לאמנות חזותית..
אני מבית ספר לאמנויות, וזאת הייתה בחינה לאמנות חזותית..
אנונימית
באותו הנושא: