4 תשובות
זה לא משנה אם היא לא מיוצרת יותר את משלמת על פאקינג בובה
^כן
שואל השאלה:
^^^
זה משנה כי זה פריט אספנות ברור שלי כילדה בגיל 17 אין מה לעשות עם זה
זה נטו אספנות
והשמחה שזה נותן לי
^^^
זה משנה כי זה פריט אספנות ברור שלי כילדה בגיל 17 אין מה לעשות עם זה
זה נטו אספנות
והשמחה שזה נותן לי
אנונימית
זה תחביב אם את מאמינה שתשמרי על זה לכל החיים ואת אוהבת את הדמות תשלמי כמה שצריך.
באותו הנושא: