תשובה אחת
גם לי זה קורה, לא רק כשאני מצוננת..
זה בגלל שהאף שלך 'סתום', אז כשאת מקנחת אותו, את בעצם חוסמת את הפתח של האוויר להיכנס, את רק מוציאה את הנזלת ואל נותנת לאויר להיכנס דרך הנחיריים, והפה שלך במילא סגור בזמן הזה, אז יש לך לחץ כי כאילו חסר לך אוויר ואת מכווצת (הנשימה, ואת מתאמצת) את השרירים וגורמת ללחץ. אחרי שייגמר לך הצינון, נסי לסתום את האף עם האצבעות, ולסגור את הפה ולא לנשום לכמה שניות ולעשות כאיול את מקנחת את האף, בלי קולות. זו אותה תחושבת לחץ. זה נורמאלי לגמרי, זה בסדר..
את יכולה לשים טיפות לאף, שהצינון יעבור.. ואז כשתקנחי את האף, הנזלת תצא אבל האף לא יהייה סתום והאוויר יוכל להיכנס או לצאת.. סורי אם לא ממש הבנת את התגובה..
זה בגלל שהאף שלך 'סתום', אז כשאת מקנחת אותו, את בעצם חוסמת את הפתח של האוויר להיכנס, את רק מוציאה את הנזלת ואל נותנת לאויר להיכנס דרך הנחיריים, והפה שלך במילא סגור בזמן הזה, אז יש לך לחץ כי כאילו חסר לך אוויר ואת מכווצת (הנשימה, ואת מתאמצת) את השרירים וגורמת ללחץ. אחרי שייגמר לך הצינון, נסי לסתום את האף עם האצבעות, ולסגור את הפה ולא לנשום לכמה שניות ולעשות כאיול את מקנחת את האף, בלי קולות. זו אותה תחושבת לחץ. זה נורמאלי לגמרי, זה בסדר..
את יכולה לשים טיפות לאף, שהצינון יעבור.. ואז כשתקנחי את האף, הנזלת תצא אבל האף לא יהייה סתום והאוויר יוכל להיכנס או לצאת.. סורי אם לא ממש הבנת את התגובה..
אנונימית1