התחברות הרשמה

ישלי חברה מהמרכז ואני מהצפון ואנחנו רוצות להיפגש איזה מקום יש שבאמצע כזה

פליז תענוו
13 ביולי 2021, 19:20
פגישות    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
זה נראלכם תקין אם הוא מהמרכז ואני מהצפון?
אתם מהדרום , מהמרכז או מהצפון?
יש בסטיפס אנשים מהצפון או רק מהמרכז?
מי פה מהמרכז?מי מהדרום?מי מהצפון?
איפה אתם גרים? איזה משתמשים יש הכי הרבה מהדרום, מהצפון או בכלל מהמרכז
אני מהמרכז והוא מהצפון, אפשרי?
היא כיתה ח ואני ט זה יכול לעבוד פלוס היא מהמרכז ואני מהצפון
מה לעשות אם אני יוצא עם מישהיא שאני מהצפון והיא מהמרכז זה יכול לעבוד או לוותר
אוקיי אז יש לי ידיד מהצפון ואני מהמרכז והוא כל הזמן רצה שניפגש וכשניפגשנו הוא רק היה עם חברה שלו וזה ואני מבינה אותו
למה יש פה בודדים מהצפון וכל האתר מהדרום ומהמרכז?!
מה מאפיין אנשים מהצפון,אנשים מהדרום,אנשים מהמרכז?