6 תשובות
אם את עולה לט' זה בדיוק הזמן לעבור בית ספר אם את מרגישה צורך,בעוד שנה זה כבר יהיה מאוחר מידי בגלל כל הקטע של המגמות ובגרויות תעשי את זה עכשיו. בהצלחה (:
את בבית ספר שש שנתי או שזה השנה האחרונה בחטיבה?
תנסי אולי לעשות רשימה של התרונות חסרונות ולראות מה יותר מתאים לך
אז לדעתי באמת תעברי עכשיו. עדיף להקדים את המאוחר
שואל השאלה:
^^ כן אבל אני מכירה את כל נשכבה שלי אוליי יש איזה 10 ילדים שלא
^^ כן אבל אני מכירה את כל נשכבה שלי אוליי יש איזה 10 ילדים שלא
שואל השאלה:
הבית ספר הוא שש שנתי
הבית ספר הוא שש שנתי
באותו הנושא: