7 תשובות
ישלי את השלישי, אין בו עדכונים עדיף את הרביעי,
השלישי לא שווה הוא לא עושה עדכונים חדשים בגלל שזה לא תקף עליו
השלישי לא שווה הוא לא עושה עדכונים חדשים בגלל שזה לא תקף עליו
אה אגב בקרוב יוצא אפל ווטש חדש אז כל המחירים ירדו
se זה מה יש לי. כמו 6 רק יותר זול
שואל השאלה:
6 זה ההכי חדש בנתיים?
6 זה ההכי חדש בנתיים?
אנונימית
כן, 6 זה ההכי חדש בקרוב יוצא סדרה חדשה של אפל ווטשים אז גם המחיר של ה-6 ירד
וגם של ה- se
ושל ה-5
וגם של ה- se
ושל ה-5
שואל השאלה:
תודה רבה :))
תודה רבה :))
אנונימית
apple watch se 2020 הוא מעולה למחיר שלו, ממליץ עליו