7 תשובות
כן בהגדרות ואז בצאטים
שואל השאלה:
אבל כאילו למשל בקבוצה אחת יש לי רקע ובקבוצה אחרת יש לי רקע אחר
כן
צ'אט>שלוש נקודות מצד שמאל למעלה>רקע
שואל השאלה:
אבל אין לי שלוש נקודות זה רק בסמסונג לי יש אייפון
כשאת מגדירה רקע אמור להיות אם להגדיר רק לצ'אט הזה או לכולם
אה אז לא יודע
שואל השאלה:
לא משנה הצלחתי