7 תשובות
כן בהגדרות ואז בצאטים
שואל השאלה:
אבל כאילו למשל בקבוצה אחת יש לי רקע ובקבוצה אחרת יש לי רקע אחר
אבל כאילו למשל בקבוצה אחת יש לי רקע ובקבוצה אחרת יש לי רקע אחר
כן
צ'אט>שלוש נקודות מצד שמאל למעלה>רקע
צ'אט>שלוש נקודות מצד שמאל למעלה>רקע
שואל השאלה:
אבל אין לי שלוש נקודות זה רק בסמסונג לי יש אייפון
אבל אין לי שלוש נקודות זה רק בסמסונג לי יש אייפון
כשאת מגדירה רקע אמור להיות אם להגדיר רק לצ'אט הזה או לכולם
אה אז לא יודע
שואל השאלה:
לא משנה הצלחתי
לא משנה הצלחתי
באותו הנושא: