13 תשובות
יש סיכה שאת יכולה לעשות איתה ריסטארט לפלאפון אם בא לך
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
גם לי היה לא מזמן אייפון איקס, ולאט לאט עם הזמן הוא התדרדר ונהיה לי גרוע, ובגלל שקניתי עם קצת ג'יגה אז כשנגמר לו הג'יגה אז הוא פשוט התחיל להידפק לי לגמרי, ויום אחד פשוט כיביתי אותו והוא לא נדלק יותר ומת לי וקניתי סמסונג
אולי מתה הסוללה או משהו לדעתי לכי לחנות טלפונים שיבדקו
שואל השאלה:
אני כאלו ניסיתי להדליק אותו והוא פשוט מראה לי שאין סוללה
לכי לחנות תיקונים ותגידי להם שהוא לא נדלק
שואל השאלה:
אוף מה אבל הוא חדש
אין לך סיכה
הסיכה הזואת שמקבלים עם הפלאפון ואז אמור ליהיות כמו חריץ ממש קטן חור של סיכה באחד הצדדעים של הפלאפון ואת מכניסה לשם תסיכה וזה מעורר לך תפלאפון
כמו שבנאדם מת מנסים לתת לו מכות חשמל
שואל השאלה:
זה לא יהרוס אותו או משהו??
זה לא יהרוס אבל קחי בחשבון שאם יש לך דברים ממש חשובים בפלאפון אז עדיף לך להיתייעץ לפני זה עם טכנאי או משהו כדי לוודאות ב100 אחוז שזה לא ימחק לך כלום
להרוס זה לא!
שואל השאלה:
אוקיי תודה הוא חיי
החלפתי מטען למרות שגם המטען חדש
באותו הנושא: