5 תשובות
שואל השאלה:
אמן שזה יעבור כבר..:- (
אמן שזה יעבור כבר..:- (
אנונימי
להמשיך הלאה אני יודעת שזה קשה אבל תאמיני לי תמצאי מישהו יותר טוב:)
לא לחשוב על זה, לצאת לעשות דברים שאת אוהבת וכמה שיותר! פשוט לנסות כמה שיותר להיות שמחה
בדיוק, להמשיך הלאה-להתאהב מחדש!
אי אפשר, ככה זאת אהבה.. צריך לתת לזמן לעשות את שלו ולהמשיך הלאה
באותו הנושא: