16 תשובות
כן.
כן
לא, אין קשר
לפחות לדעתי
לפחות לדעתי
אנונימי
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימי
אני חושבת שאין כל כך קשר אבל זה אולי נכון
לגמרי, אני רוכבת ארבע שנים. מניסיון, כן
שואל השאלה:
איך אבל זה גורם להרגיש טוב
איך אבל זה גורם להרגיש טוב
אנונימי
אין לי איך להסביר לך. זה ניסיון של כמה שנים. את צריכה לעשות את זה כדי להבין
לדעתי אין קשר לזה, סתם תחביב.
אבל בכל תחביב שאתה מתחרה איתו בתחרויות והוא מול קהל אז הגיוני שזה יעלה לך את הביטחון עצמי
אבל בכל תחביב שאתה מתחרה איתו בתחרויות והוא מול קהל אז הגיוני שזה יעלה לך את הביטחון עצמי
כן זה שליטה
בסופו של דבר אם תעשה משהו שאתה אוהב ותעשה אותו טוב, תמיד רוב הסיכויים שתרגיש ביטחון.
וסוס זה לא סתם חיה, נוצר קשר וגם זה יתרום לביטחון
וסוס זה לא סתם חיה, נוצר קשר וגם זה יתרום לביטחון
כן .דבכים שעושים לך טוב ודברים שאת אוהבת לעשות אוטומטית יגרמו לך להרגיש יותר טוב וכנראה גם יותר טוב עם עצמך
יאפ
כן
אנונימי
בתקופות שהייתי רוכב בתדירות גבוהה על הסוס שלי זה עזר מאוד
באותו הנושא: