3 תשובות
וואלה זה כיף
אנונימי
מצטרף לשאלה
תמיד במסיבות אני רואה כאלה שעושים אמדי שמים את זה בתוך בקבוק מים ושותים
כן חצי כדור אקסטזי פעם אחת, לא עפתי על זה יותר מידי אבל גם הייתי לבד