7 תשובות
אני בת 16 וזה אבל בהצלחה בגיוסססס
תקנה גרביים טובות אל תתפשר
סתם גרביים לא רעיון טוב יהרסו מהר מאוד מאוד והיה לך ימבה פצעים ברגל
שואל השאלה:
לקנות את העבות הטרמיות?
לקנות את העבות הטרמיות?
אנונימי
האפורות העבות
אנונימית
02 לא צריך טרמי ובארץ גם לוחמים לא כל כך תלוי אפה. העיקר אנטי בקטריאלי טובות כאלה או משהו. גרביים לחיילים יש כאלה תשאל בחנות
תקנה פשוט גרביים ארוכות זה לא חייב להיות עבה /ארוך מאוד עד הברך..
פשוט הצבע חייב להיות או אפור או שחור או לבן . אסור שום צבע אחר חוץ מזה. לא אכפת להם מה הגובה של הגרב או העובי שלה.. בוא...
רק הצבע.
פשוט שיהיו בצבעים הנכונים ובגובה של הנעל שזה לא ממש גבוה .
פשוט הצבע חייב להיות או אפור או שחור או לבן . אסור שום צבע אחר חוץ מזה. לא אכפת להם מה הגובה של הגרב או העובי שלה.. בוא...
רק הצבע.
פשוט שיהיו בצבעים הנכונים ובגובה של הנעל שזה לא ממש גבוה .
אנונימית
באותו הנושא: