3 תשובות
שואל השאלה:
פשוט כנראה שהולכים לרשום לי כדורים, אני באמת לא יודעת איך הגעתי למצב הזה. כלכך קשה לי ואני יודעת שאם ירשמו לי כדורים זה לטובתי, אבל באמת שאני כבר לא מוצאת מוטיבציה לעזור לעצמי. חלק אומרים לי שזו תקופה ושיש לי עוד הרבה לעבור כי אני קטנה, אבל בשבילי זו יותר מסתם תקופה, אני חוויתי תקופות, אבל זה שונה, זה כאילו כל יום אני מרגישה משהו כואב וכבד בלב או פשוט ריקנות כלכך גדולה, ומתי שאני חושבת שאני מצליחה לצאת מזה לבד - הכל שוב חוזר להתחלה, כאילו אני עובדת על עצמי שאני צריכה לעבור הכל לבד.
בכל מקרה תודה לכולכם, סתם הייתי צריכה לפרוק :)
אנונימית
אני מאמינה שכן, אבל אני אישית לא
אני לא מוכנה לדבר פשוט, לא בקטע של אנטי אלא במובן של טני פשוט לא מוכנה רגשית לפתוח את הכל עדיין. עובדת על זה (:
הכדורים נפלאים, בלעדיהם לא הייתי חיי רבע ממה שאני חיי היום, טיפול נכון ישנה לך את החיים