4 תשובות
באמת לא יודעת הכי קטע שפעם רק אני עזרתי למישהי והיא אמרה לי רק תודה בלי פרח כאילו זה נחמד מצידה אבל לכי תביני אנשים לא אכפת לי גם ככה אני לא עונה בשביל הפרחים
מה זאת אומרת!!!! זה יותר מדי עבודה בשבילהם! שידרכו על לגו:)
איפה הפרח??? חצופה קטנה
אנונימית
שואל השאלה:
לתת פרח או לא
אנונימית
לא יודעת כנראה רע להם בחיים