5 תשובות
תלוי על מה השיחה
תמיד כדאי להחזיר לב
תחזיר לה גם עם לב, היא תרגיש יותר טוב עם זה.
אנונימית
שואל השאלה:
אמרה לי נדבר מחר עם לב בסוף
אנונימי
אז כן שלח לה סבבה עם לב אם אתם בקטע, אם לא אז לא