5 תשובות
תלוי על מה השיחה
תמיד כדאי להחזיר לב
תחזיר לה גם עם לב, היא תרגיש יותר טוב עם זה.
אנונימית
שואל השאלה:
אמרה לי נדבר מחר עם לב בסוף
אמרה לי נדבר מחר עם לב בסוף
אנונימי
אז כן שלח לה סבבה עם לב אם אתם בקטע, אם לא אז לא
באותו הנושא: