3 תשובות
את רואה אותו כי את צריכה לקבל ממנו "נהג חדש".. לא חובה אבל בדרך כלל זה ככה.
חח התחברת אליו?
אחרי שקיבלת היתר נהיגה אז כן.. כי את לא לומדת יותר
נכון.