16 תשובות
ממש לא. הוא פוגע בזכויות של אנשים חפים מפשע, שזכותם לא להתחסן.
אני חושב שכן אם היו אוכפים את זה ובאמת היו מבקשים להציג תו ירוק זה היה מדהים
^ ולגבי פגיעה בזכויות שלהם, זה כמו שבסגר החנויות היו סגורות והיה אסור לאנשים להיכנס, אז גם עכשיו יש "סגר" אבל הוא רק למי שלא התחסן
^ ולגבי פגיעה בזכויות שלהם, זה כמו שבסגר החנויות היו סגורות והיה אסור לאנשים להיכנס, אז גם עכשיו יש "סגר" אבל הוא רק למי שלא התחסן
^ אין שום סיבה שלא מחוסנים יהיו בסגר. מה, הם בעונש על זה שהם לא רוצים להיות עבדים של הדיפסטייט?
הם לא בעונש הם פשוט מדביקים ולכן הם בסגר
את מי הם בדיוק מדביקים? את המחסונים? אז החיסון לא מגן עליהם? אז למה הם התחסנו? לא כדי להיות מוגנים במקרה שיפגשו לא מחוסן?
ומה קרה בתקופה לפני שהביאו את החיסונים? אז לא היו מדיברים, ושהביאו את החיסונים - פתאום כן מדביקים?
ומה קרה בתקופה לפני שהביאו את החיסונים? אז לא היו מדיברים, ושהביאו את החיסונים - פתאום כן מדביקים?
לחיסון יש יעילות של 93% כאשר שני הצדדים מחוסנים
כשצד אחד מחוסן זה בערך 70% יעילות
וגם לפני החיסונים היה סגר, כולם היו מדביקים אבל עכשיו כשיש חיסונים אז רק מי שלא התחסן הוא מדביק
כשצד אחד מחוסן זה בערך 70% יעילות
וגם לפני החיסונים היה סגר, כולם היו מדביקים אבל עכשיו כשיש חיסונים אז רק מי שלא התחסן הוא מדביק
^ הייתה תקופה שהיה סגר כללי, אבל קצרה. פשוט היו הגבלות (מסיכות, עד 10 אנשים בפנים וכו')...
נכון ועסקים היו סגורים
אז כשיש תו ירוק, לא מחוסנים לא יכולים להיכנס לעסקים
ומחוסנים כן
אז כשיש תו ירוק, לא מחוסנים לא יכולים להיכנס לעסקים
ומחוסנים כן
התו הירוק זה מזעזע בעיניי.
מזעזע.
שואל השאלה:
החיסון עובד רק כשיש סגר, מסכות וריחוק חברתי
החיסון עובד רק כשיש סגר, מסכות וריחוק חברתי
^ מה שאומר שהוא מיותר. כי לי ההנחיות שהקודמות (לפני שהביאו את החיסון) התסדרו בלעדיו... אז למה להתחסן?
באמת מיותר
חיסון חרטה וכל מי שאומר משהו אחר זה כי הוא עשה אותו כבר וקשה לו להודות בזה
מדהים אבל בקטע רע
דבר נורא
מזכיר מאד את השואה עם התו הצהוב
מזכיר מאד את השואה עם התו הצהוב
באותו הנושא: