3 תשובות
ממש אהבתי את הפרק של ליל כל הקדושים והפרק עם בסי שהיא גנבה דברים (לא זוכרת מה היה שם) אבל בכללי הכול ממש טוב
שרת ביוני
הפרק אם השיר פוצצת לי את הלב
הפרק שאוטיס עוזב
הפרק אם השיר פוצצת לי את הלב
הפרק שאוטיס עוזב
הפרק שחזיר צריך להתחתן