39 תשובות
אתם יכולים להשאיר את זה ביניכם לא קרה כלום תגידי לו שזה יהיה הסוד שלכם
sweet home alabama
וואי לנשק את אח שלך..
תגידי לו שזה היה טעות
תגידי לו שזה היה טעות
איזה אגדה הוא
אנונימי
זה אח שלך וואט דה האק
אנונימי
זה אח חורג? איך אפשר להימשך לאח שלך?
הכל בסדר!!!
את יכולה לספר לחברים שלך אבל רק לאלו שאת הכי סומכת עליהם והם ייעצו לך כי הם מכירים אותך יותר ממני
את יכולה לספר לחברים שלך אבל רק לאלו שאת הכי סומכת עליהם והם ייעצו לך כי הם מכירים אותך יותר ממני
אני בחיים אפילו בעולם הבא לא הייתי מנשקת את אחי כי הוא כלכך סוטה
אנונימית
איכס אחים זה מגעיל
מה זה סיפור מוואטפד?
אפילו השקעת בציטוטים והכל
ולשאלה כדי שלא ימחקו למרות שזה ספאם, אם זה לא אח חורג אז זה כבר מוזר
אפילו השקעת בציטוטים והכל
ולשאלה כדי שלא ימחקו למרות שזה ספאם, אם זה לא אח חורג אז זה כבר מוזר
אחד הספאמים הטובים שראיתי .
ולשאלה כדי שלא ימחקו לי את התשובה .. תשאירו את זה בניכם , למרות שאסור לעשות את זה.
ולשאלה כדי שלא ימחקו לי את התשובה .. תשאירו את זה בניכם , למרות שאסור לעשות את זה.
לשאלת המיליון, הוא חתיך? ניראה טוב? מנשק טוב?
אנונימית
אני מתה את רצינית בחיים שלי לא נגעתי באח שלי בטעות נשבעת שאתם הזויים
אנונימית
עם זה אח חורג אז בסדר אבל עם לא אז זה אסור ממש
נגעלתי
מה שקרה קרה, אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור.
לדעתי תשמרו את זה ביניכם... אבל אל תחזרו על אותה 'טעות'.
במוקדם או במאוחר תצטרכו להתעמת ולתקשר זה עם זו, אחרת זה סתם ייראה חשוד אם לא.
דברו ביניכם ותסכמו שזה לא יקרה פעם נוספת, מה שקרה לא היה בסדר.
לדעתי תשמרו את זה ביניכם... אבל אל תחזרו על אותה 'טעות'.
במוקדם או במאוחר תצטרכו להתעמת ולתקשר זה עם זו, אחרת זה סתם ייראה חשוד אם לא.
דברו ביניכם ותסכמו שזה לא יקרה פעם נוספת, מה שקרה לא היה בסדר.
וטפ
את מרגישה אליו משהו?
אנונימית
אל תגידו את זה לאף אחד תשאירו את זה ביניכם
אח שלך מנשק טוב לפחות??
חח אל תספרו ותדברי איתו אפילו סתם מה קורה וזה
חח אל תספרו ותדברי איתו אפילו סתם מה קורה וזה
התגובות בשאלה הזאת מזעזעות ושטחיות. ילדים.
כפרה ספאם עושים בלילה
ממש סיפור וואטפד )^o^(
^אמא של שון
אני זאתי שזיהתה שזה סיפור מוואטפד
אני זאתי שזיהתה שזה סיפור מוואטפד
מה אמאלה
תשאירו את זה בינכם
איכס אנשים תקראו פאנפיקים להארי פוטר, לאן הידרדרתם.
איכס אנשים תקראו פאנפיקים להארי פוטר, לאן הידרדרתם.
חחח והעיקר הבומרים אומרים שפורנהאב לא קורה במציאות
אנונימי
where the skies are so blue
מסוג הסיפורים שהייתי קוראת בוואטפד בכיתה ו
ועל זה נאמר אחים אחים במיטה שוכחים
אבל זה לא היה במיטה זה היה באוטו
אנונימית
אחלה ספאם (':
שואל השאלה:
מה אתם רצינים ברור שזה אח חורג
אלוהים ישמור
ולא לקחתי את זה משום סיפור.
ציטטתי כי לא רציתי לבלבל אתכם
ומה זה לעזאזל וואטפד?
ולמה אתם מתנהגים כאילו עשיתי לכם משהו?
מה בסך הכל שאלתי?? למה להיות רעים!?
לקחתם את זה יותר קשה ממה שאנחנו לקחנו.
ואם באמת אכפת למישהו אז תגידו, ואני אזפר מה קרה
כי קרה משהו די משעמעותי
מה אתם רצינים ברור שזה אח חורג
אלוהים ישמור
ולא לקחתי את זה משום סיפור.
ציטטתי כי לא רציתי לבלבל אתכם
ומה זה לעזאזל וואטפד?
ולמה אתם מתנהגים כאילו עשיתי לכם משהו?
מה בסך הכל שאלתי?? למה להיות רעים!?
לקחתם את זה יותר קשה ממה שאנחנו לקחנו.
ואם באמת אכפת למישהו אז תגידו, ואני אזפר מה קרה
כי קרה משהו די משעמעותי
אנונימית
לי אכפת.
אם זה אח חורג זה בסדר לגמרי...
כמה זמן עבר מאז שאתם אחים חורגים??
אם זה אח חורג זה בסדר לגמרי...
כמה זמן עבר מאז שאתם אחים חורגים??
אנונימית
אשמח לדעת מה קרה (:
גם אני אשמח לדעת
שואל השאלה:
^^ההורים שלנו ביחד בערך שנה
^בערב הלכתי לחדר שלו ושאלתי למה הוא המשיך לנשק אותי
והוא אמר שההורים שלנו גם ככה נפרדים
שאלתי איך הוא יודע והוא אמר שהוא שמע אותם מדברים
ושאלתי למה הוא שמח מזה
והוא אמר שזה היה או הם או אנחנו
זה אומר שהוא חשב עלי גם לפני שזה קרה?
וטפפ?? אני לא חשבתי עליו בקטע כזה רק על זה שהוא חתיך
אני מרגישה מוזר רצח
כאילו אנחנו מכירים לפני ההורים שלנו
אבל בכל זאת, אם נהיה ביחד
אז הם יצטרכו לראות אחד תשני עדיין
וזה יהיה מוזר ברמות
וגם יש לי עוד אחות והיא גם חושבת שהוא חתיך
אז זה בכלל מוזר
וואי מה לעשות
^^ההורים שלנו ביחד בערך שנה
^בערב הלכתי לחדר שלו ושאלתי למה הוא המשיך לנשק אותי
והוא אמר שההורים שלנו גם ככה נפרדים
שאלתי איך הוא יודע והוא אמר שהוא שמע אותם מדברים
ושאלתי למה הוא שמח מזה
והוא אמר שזה היה או הם או אנחנו
זה אומר שהוא חשב עלי גם לפני שזה קרה?
וטפפ?? אני לא חשבתי עליו בקטע כזה רק על זה שהוא חתיך
אני מרגישה מוזר רצח
כאילו אנחנו מכירים לפני ההורים שלנו
אבל בכל זאת, אם נהיה ביחד
אז הם יצטרכו לראות אחד תשני עדיין
וזה יהיה מוזר ברמות
וגם יש לי עוד אחות והיא גם חושבת שהוא חתיך
אז זה בכלל מוזר
וואי מה לעשות
אנונימית
אתרוגית^
כפרה זה עוד קמצוץ ממה שכותבים בוואטפד
כפרה זה עוד קמצוץ ממה שכותבים בוואטפד
שמחה שהכל הסתדר בגדול ושדיברתם.
נשמע שלפי התשובה שלו הוא חשב עליכם מלפני כן...
אם את לא מרגישה כלפיו כלום וזה לא הדדי אז אין למנף את זה.
נשמע שלפי התשובה שלו הוא חשב עליכם מלפני כן...
אם את לא מרגישה כלפיו כלום וזה לא הדדי אז אין למנף את זה.
באותו הנושא: