12 תשובות
לא אבל עדיף לך לאכול ארוחת מסודרות במקום ללעוס מסטיקים זה לא טוב
זה לא משמין, יש בכל מסטיק 2 קלוריות
אבל זה יעשה לך כאבי בטן ונפיחות, לא כדאי
אנונימית
כיף למי שיכול ללעוס מסטיקים אסור לי כי יש לי גשר
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי הבטן שלי כן נפוחה יכל להיות בגלל זה?
אנונימי
כן,זה כנראה בגלל זה
אנונימית
זה ממש מנפח כן
את אוכלת את זה במקום אוכל?
שואל השאלה:
מה פתאום , פשוט אחרי ארוך צהריים אני לוקחת 2 ואז כשנגמר הטעם שוב 2 ואז אחרי ארוחת ערב לוקחת 2 ואז שוב2 ואז שוב 2 ואז שוב 2 בערך..
אנונימי
שואל השאלה:
יוצא לי 15-20 מסטיקים ביום
אנונימי