12 תשובות
לא
לא
לא אבל עדיף לך לאכול ארוחת מסודרות במקום ללעוס מסטיקים זה לא טוב
זה לא משמין, יש בכל מסטיק 2 קלוריות
אבל זה יעשה לך כאבי בטן ונפיחות, לא כדאי
אבל זה יעשה לך כאבי בטן ונפיחות, לא כדאי
אנונימית
כיף למי שיכול ללעוס מסטיקים אסור לי כי יש לי גשר
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי הבטן שלי כן נפוחה יכל להיות בגלל זה?
אוקיי הבטן שלי כן נפוחה יכל להיות בגלל זה?
אנונימי
כן,זה כנראה בגלל זה
אנונימית
זה ממש מנפח כן
את אוכלת את זה במקום אוכל?
שואל השאלה:
מה פתאום , פשוט אחרי ארוך צהריים אני לוקחת 2 ואז כשנגמר הטעם שוב 2 ואז אחרי ארוחת ערב לוקחת 2 ואז שוב2 ואז שוב 2 ואז שוב 2 בערך..
מה פתאום , פשוט אחרי ארוך צהריים אני לוקחת 2 ואז כשנגמר הטעם שוב 2 ואז אחרי ארוחת ערב לוקחת 2 ואז שוב2 ואז שוב 2 ואז שוב 2 בערך..
אנונימי
שואל השאלה:
יוצא לי 15-20 מסטיקים ביום
יוצא לי 15-20 מסטיקים ביום
אנונימי
באותו הנושא: