7 תשובות
אם זה לא עושה לך טוב את חד משמעית צריכה לנתק קשר
שואל השאלה:
כן אבל זה קשה כי היינו חברות הכי טובוות
אנונימית
הייתי מנתק את הקשר
חבל שהיא יתחברה לחברים מעפנים....
אני הייתי מנתק קשר
בסדר גם לה זה יכאב לא רק לך
גם אם הייתם חברות טובות....
זה יהיה קשה אבל תחשבי על זה שזה עדיף בשבילך זה יעשה לך טוב
מניסיון עדיף לנתק קשר.
היה לי סיפור דומה,אולי בהתחלה זה קשה אבל שכעובר זמן ומכירים חברים חדשים זה שווה את זה
באותו הנושא: