5 תשובות
שואל השאלה:
כי מזרחים יודעים עברית אז הם עובדים במשרדים איפה שהתנאים יותר טובים ואני מניח שאתה נתקל במאבטחים הרבה יותר פעמים ממה שאתה נתקל בנהגי משאיות ומזכירות.
כי מזרחים יודעים עברית אז הם עובדים במשרדים איפה שהתנאים יותר טובים ואני מניח שאתה נתקל במאבטחים הרבה יותר פעמים ממה שאתה נתקל בנהגי משאיות ומזכירות.
אנונימי
שואל השאלה:
גם בשכר עולים מרוויחים יותר ממזרחים דור ראשון שהם בערך באותו הגיל. דור שני מרוויח יותר אבל זה כבר קשור לגילאים שלהם, עולים כוללים בין היתר אנשים בגילאי 50-80, מן הסתם שאנשים בני 25 ירוויחו יותר, צריך להשוות בין רוסי בן 50 למזרחי בין 50 וכמו שתראה שם - רוסי מרוויח יותר.
גם בשכר עולים מרוויחים יותר ממזרחים דור ראשון שהם בערך באותו הגיל. דור שני מרוויח יותר אבל זה כבר קשור לגילאים שלהם, עולים כוללים בין היתר אנשים בגילאי 50-80, מן הסתם שאנשים בני 25 ירוויחו יותר, צריך להשוות בין רוסי בן 50 למזרחי בין 50 וכמו שתראה שם - רוסי מרוויח יותר.
אנונימי
סטטיסטית? יש לך מאמר שמוכיח את זה? אני ראיתי הרבה יותר רוסים עובדים בעבודות האלה מאשר מזרחים
שואל השאלה:
אבל סטטיסטית, מזרחים עובדים בעבודות האלה הרבה יותר.
אבל סטטיסטית, מזרחים עובדים בעבודות האלה הרבה יותר.
אנונימי
זה אינדיבידואלי, עובדה שיש מלא רוסים שעובדים בתור מנקי רחובות וקופאים(שאין עם זה בכלל בעיה)
באותו הנושא: