6 תשובות
שואל השאלה:
^ אני רוצה להצטרף בתחילת השנה לצופים והגדוד שאמרו לי שאני אצטרף אילו זה עוגן ממה שהבנתי.
אז מישהי מהשבט שם אמרה לי ששבט עוגן ואלון מתאחדים בתחילת השנה ואני לא כל
כך הבנתי את כל העניין הזה..
אולי את יכולה להסביר לי קצת על הצופים וכל העניין?
אני אוהבת טבע פעילויות ועניינים כאלה אבל אני צריכה גל לרדת לשורש העניין ולהבין מה קורה שם ימים שעות כמה עולה וזה
^ אני רוצה להצטרף בתחילת השנה לצופים והגדוד שאמרו לי שאני אצטרף אילו זה עוגן ממה שהבנתי.
אז מישהי מהשבט שם אמרה לי ששבט עוגן ואלון מתאחדים בתחילת השנה ואני לא כל
כך הבנתי את כל העניין הזה..
אולי את יכולה להסביר לי קצת על הצופים וכל העניין?
אני אוהבת טבע פעילויות ועניינים כאלה אבל אני צריכה גל לרדת לשורש העניין ולהבין מה קורה שם ימים שעות כמה עולה וזה
איזה שבט את?
אנונימית
זה לא ניראה לי השבט שלי חח אבל גם לגדוד שלי קוראים אלון
אנונימית
שואל השאלה:
אני מדברת על הגדוד שבחולון אני פשוט לא מביה את כל העניין הזה של הגדודים וזה וכל עניין הצופים אז פשוט רציתי רק שמישהו יסביר לי בעצם מה זה צופים וכל שאר הדברים שצריך לידם על הצופים וזה
אני מדברת על הגדוד שבחולון אני פשוט לא מביה את כל העניין הזה של הגדודים וזה וכל עניין הצופים אז פשוט רציתי רק שמישהו יסביר לי בעצם מה זה צופים וכל שאר הדברים שצריך לידם על הצופים וזה
וואי צופים זה כיף באמת לדעתי כדי לך
אנונימית
אני בגדוד אלון
אנונימית
באותו הנושא: