4 תשובות
לא להתרגש מזה יותר מדי, ידני זה ללא ספק יותר מציק מאוטומט אבל אחרי שקולטים את זה זה לגמרי סבבה
שיעור ראשון גם בדכ יותר עמוס בחומר והסברים ופחות בנסיעה אמיתית אבל זה מתקדם מאוד מהר...
את עושה שיעור כפול או רגיל? איפה לומדת נהיגה?
שואל השאלה:
אני עושה שיעור רגיל. ארבעים דק. בעיקרון אין לי מושג איפה אני לומדת נהיגה כי אבא שלי קבע לי אצ המורה. אבל באזור קריית אינו כי אני גרה שם :)
אנונימית
אה סבבה, אז אולי גם שיעור שני יהיה קצת לימודי אבל לא בטוח, את יכולה לשאול את המורה אבל הוא כנראה יגיד לך בכל מקרה, בכלמקרה נהיגה זה סופר מגניב אז לא להלחץ

ובהצלחה!!
שואל השאלה:
תודה!!
אנונימית