7 תשובות
זה לא קשור למיקום, זה קשור להרגשה שלך ואם את באמת עוברת למילאנו וזה לא ספאם אז כדי לך ללכת לשם בלי רגשות אשם ולשחרר הכול לפני שאת טסה.
תדמיין שכתבתי הכול בזכר ולא בנקבה.
האושר לא נמצא בדברים חומריים ואתה צריך להבין שבשביל להיות מאושר אתה צריך לעשות את עצמך מאושר וגם לעבוד על זה ולטפל בעצמך, במקום לשאול שאלות על זה, תתחיל באמת לחיות את החיים ולעשות את החיים שלך טובים יחסית. בכל ארץ יש את הבעיות שלה.
לא. אין על הארץ שלנו:)
ואין כזה דבר מושלם...
ואין כזה דבר מושלם...
אין חיים מושלמים, אבל אני בטוחה שתהנה שם
לא
באותו הנושא: