18 תשובות
סתם מטורללת
סתם מפגרת לא שווה אותך(:
שואל השאלה:
אבל הייתי בשוק שהיא ברחה לי אף פעם זה לא קרה לי וגם לא זכיתי להסבר
אבל הייתי בשוק שהיא ברחה לי אף פעם זה לא קרה לי וגם לא זכיתי להסבר
אנונימי
סתם נפלת על אחת מטומטמת לא כל הבנות ככה אין צורך להכליל
שואל השאלה:
כאילו אם עשיתי משהו שהפריע לך אז תגידי למה לברוח זה לא בוגר
כאילו אם עשיתי משהו שהפריע לך אז תגידי למה לברוח זה לא בוגר
אנונימי
אולי אמרת משהו לא מתאים??
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודע שלא כולם ככה אבל שמעתי על מקרים שבחורות בורחות מדייטים רק חשבתי שמספרים את זה בתור בדיחה, לא ידעתי שיש בנות כאלה במציאות
אני יודע שלא כולם ככה אבל שמעתי על מקרים שבחורות בורחות מדייטים רק חשבתי שמספרים את זה בתור בדיחה, לא ידעתי שיש בנות כאלה במציאות
אנונימי
יצאה טיפשה רצח
שואל השאלה:
לא יודע מה עשיתי או לא עשיתי היא הייתה צריכה לדבר ולא לברוח ולפגוע בי
לא יודע מה עשיתי או לא עשיתי היא הייתה צריכה לדבר ולא לברוח ולפגוע בי
אנונימי
שואל השאלה:
חבל היא עשתה לי בהתחלה רושם של בחורה נורמאלית אין לי מושג מה קרה
חבל היא עשתה לי בהתחלה רושם של בחורה נורמאלית אין לי מושג מה קרה
אנונימי
יכול להיות שהיה לה איזה התקף חרדה או משהו... תשאל אותה מה שלומה ואיך היא מרגישה, זה מה שאני הייתי רוצה לשמוע
אנונימית
שואל השאלה:
היא חסמה אותי אני מסביר
היא חסמה אותי אני מסביר
אנונימי
יש בנות דפוקות ונפלת על אחת כזאת זה מגעיל ודוחה אבל תבוא אחת אחרת
שואל השאלה:
הייתי בשוק היא הייתה הכי נחמדה בעולם
הייתי בשוק היא הייתה הכי נחמדה בעולם
אנונימי
לא שווה אותך :)
שואל השאלה:
אין כבר אמון באנשים
אין כבר אמון באנשים
אנונימי
אמון זה מיתוס. היא אישה מטורללת.
אנונימי
שואל השאלה:
בנות אתן לא הייתן בורחות מהדייט אם היה משהו שמפריע לכן?
בנות אתן לא הייתן בורחות מהדייט אם היה משהו שמפריע לכן?
אנונימי
באותו הנושא: